دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات به یاری خداوند متعال و با همکاری انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر در آذرماه 1401 برگزار خواهد گردید. نمایشگاه‌های جانبی کنفرانس ها همواره بستر و فرصتی مناسب برای تعامل بیش‌ازپیش دانشگاه و صنعت بوده است. پس از دو سال عدم برپایی نمایشگاه جانبی به دلیل فراگیری بیماری کرونا، ان شاءلله در این کنفرانس، بستر لازم به‌طور مجدد برای پژوهشگران و متخصصین صنعت فراهم خواهد گردید.

در این دوره تلاش گردیده است که جهت ارتباط مؤثر و هر چه بیشتر شرکت‌کنندگان در کنفرانس با شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، غرفه‌های نمایشگاهی و مکان‌های برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌ها در مجاورت یکدیگر باشد، تا حداکثر تعامل مخاطبین با شرکت‌های حاضر در نمایشگاه صورت پذیرد.

 

برای این منظور طبقه پنجم ساختمان ابوریحان دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر به‌طور هم‌زمان میزبان برگزاری نشست‌ها، کارگاه‌ها و نمایشگاه خواهد بود. تلاش گردیده که فضای متنوعی از مکان و متراژ غرفه‌ها منظور گردد، تا گزینه مناسب برای سلایق گوناگون فراهم گردد.

نمای کلی از ساختار و چیدمان مکان برگزاری کنفرانس در ادامه  قابل‌مشاهده می‌باشد.

 

ISAV_Plan


 

مقررات و تسهیلات قابل‌ارائه

 

 

  • اختصاص فضای غرفه بر اساس درخواست کتبی و مطابق با طرح ارائه‌شده در سایت کنفرانس، در تاریخ 23 و 24 آذر 1401 و هم‌زمان با برگزاری کنفرانس خواهد بود.
  • طرح کلی غرفه‌ها در فایل پیوست ارائه‌شده است. غرفه‌ها دارای چهار دسته شمالی (سری N)، جنوبی (سری S)، شرقی (سری E) و غربی (سری W) با متراژها و تنوع مکانی متفاوت می‌باشند.
  • غرفه بندی استاندارد شامل محصور بودن از سه طرف، کتیبه سردر، دو عدد صندلی ، یک عدد میز و پریز برق می‌باشد. بدیهی است که در صورت نیاز به تعداد بیشتر میز، هزینه اضافه‌تر دریافت خواهد شد.
  • هزینه اجاره غرفه هر مترمربع 000/000/1 تومان (یک‌میلیون تومان) می‌باشد.
  • صدور کارت حضور و پذیرایی برای دو نفر غرفه دار در دو روز کنفرانس رایگان خواهد بود.
  • غرفه‌ها از ساعت 14 مورخ 22/09/1401  به شرکت‌ها تحویل داده‌شده و 1 روز پس از خاتمه کنفرانس نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام می‌گردد.
  • شرکت‌ها موظف به ارائه محصولات یا خدمات مرتبط با موضوع کنفرانس می‌باشند.

نحوه ثبت‌نام و اجاره غرفه

  • جهت اجاره غرفه‌ها ابتدا با تماس با 02188575629 از آزاد بودن غرفه و رزرو اولیه آن اطمینان حاصل گردد. سپس درخواست کتبی نهایی به همراه فیش واریزی؛ از طریق آدرس ایمیل info@isav.ir  ارسال فرمایید تا در اسرع وقت هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.
  • شماره حساب جهت واریز هزینه، متعاقبا اعلام خواهد شد.
 
 
دریافت فرم درخواست